فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

image_13940216938028این جا پل نیایش حد فاصل میدان صنعت و میدان کاج تهران ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد است، ترافیک نسبتا سنگینی در این ساعت از صبح در این محدوده دیده می شود اما آنچه در نگاه اول نظرت را جلب می کند، خودروهای مدل بالا است که گویا صاحبانشان برای به رخ کشیدن آنها به این جا آمده اند.اما این تمامی ماجرا نیست. این خودروها مهره های بازی هستند.


  این جا پل نیایش حد فاصل میدان صنعت و میدان کاج تهران ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد است، ترافیک نسبتا سنگینی در این ساعت از صبح در این محدوده دیده می شود اما آنچه در نگاه اول نظرت را جلب می کند، خودروهای مدل بالا است که گویا صاحبانشان برای به رخ کشیدن آنها به این جا آمده اند.اما این تمامی ماجرا نیست. این خودروها مهره های بازی هستند.

دور دور کردن همراه با موازی رانی دختر و پسرهای ۲۰ تا ۳۰ ساله در این محدوده آن هم با خودروهای لوکس و مدل بالا ، تفریح و سرگرمی خاصی برای آن ها شده ، که هیچ جای دنیا نمونه اش را هم نمی توان دید.

حرکت موازی خودروهای لوکسی مثل بوگاتی، مازراتی، پورشه، کاپرا، بی ام و که سرنشینان آن ها بین ۲۰ تا ۳۰ ساله به نظر می رسند، صحنه ای را به نمایش گذاشته که خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ و پراید در این بازی کاملا به حاشیه رانده می شوند. رانندگان خودروهای لوکس ، اعتنایی به خودروهای مدل پایین نکرده مگر اینکه سرنشینان این خودروهای مدل پایین، سر و وضع خاصی داشته باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا